Uusi Bängeriläinen Mira Träskelin 

Blogi 13.4.2022

Bängerin uusi vahvistus, kokenut markkinoija Mira Träskelin siirtyi Bängerin palkkalistoille. Miran työnkuva koostuu liiketoiminnan kehittämisestä ja strategian ja palveluiden suunnittelusta. Mira tunnetaan muun muassa Miltton Groupin Miltton Creative -toimiston perustajajäsenenä ja operatiivisena johtajana. Miralle on kertynyt kokemusta myös muun muassa TBWA:lta, N2:lta ja Hasan & Partnersilta. 

Bängeri on Suomen ainoa Z-sukupolveen keskittyvä asiantuntijatoimisto, joka on tehnyt yhteistyötä muun muassa Warner Music Finlandin, Marimekon, MTV Oy:n ja Oreon kanssa. Bängerin arvoihin kuuluu people first –ajattelu. Lisäksi vapaus, vastuu ja muutosjoustavuus kuvastaa Bängerille tärkeitä arvoja. “Emme usko hierarkiaan, vaan haluamme omaksua hajautetun johtajuuden yrityskulttuurin”, toteaa Mira. 

Sukupolvi Z on aikamme vaativin kohderyhmä, jolle riittää vaihtoehtoja. He todella odottavat yrityksiltä saavansa rahalleen ja ajankäytölleen vastinetta. “Nuori sukupolvi myös opettaa vanhemmalle sukupolvelle tarvittavia taitoja esimerkiksi ympäristöasioissa. Sukupolvi Z pohtii entistä enemmän eettisiä näkökulmia ja oikeudenmukaisuutta.  Uteliaisuus, luovuus ja kriittinen ajattelu ovat tämän päivän nuorten ja nuorten aikuisten vahvuuksia. Nämä arvot ja asiat ovat tärkeitä minullekin”, kertoo Mira.  

Miran mielestä ainutlaatuista Bängerillä on ketterä toimintamalli, jossa nuoret osallistuvat neuvonantajina ja asiantuntijoina. “Uusilla menetelmillä ja co-creationilla on saavutettu hienoja tuloksia. Bängerille merkitsevää on myös se, että voimme tarjota nuorille ainutlaatuisia kokemuksia ja työmahdollisuuksia.” 

Mira on kotoisin Reposaaresta, Suomen länsirannikolta ja kuuntelee mieluusti electronic ja drum’n’bass musiikkia. Mira viihtyy parhaiten saaristomaisemissa ympäri maailman. “Tässä työssä on hienoja kohtaamisia ja ilahduttavia oivalluksia joka päivä.” 

Tervetuloa Bängerin jengiin, Mira!