Case Etta

Sisällöntuotanto

Lähtökohta

Emma-ehdokkuudella Vuoden Rap/R&B -kategoriassa huomioitu Etta sinkoutui hip hop -piirien tietoisuuteen vuonna 2017 someen ladatuilla rap-videoillaan.

Lahjakkaan artistin ura alkoi kehittyä tämän jälkeen nopeasti. Levytyssopimuksen PME Recordsin ja Warner Musicin kanssa tehneen, aktiivisesti julkaisevan artistin promomateriaalien ja somesisältöjen tarve on jatkuvaa.

Toimenpiteet

Bängerin taustahenkilöt ovat vastanneet Ettan artistiuran promomateriaaleista ensimmäisistä rap-videoista alkaen. Vuoden
2017-2020 aikana on tuotettu lukuisia promokuvia, somevideoita ja
-kuvia sekä lyriikkavideoita.  

Kesällä 2019 Bängeri kuvasi kaikki Ettan festariesiintymiset käsittävän IGTV-sarjan. Keväällä 2020 Huomioo-singleen tuotettiin lyriikkavideo, jonka kuvaamiseen kolmetoista 13-18 -vuotiasta TikTokissa aktiivista nuorta osallistui kotoaan käsin.

Tulokset

2019 festarikesän IGTV-sarja on kerännyt keskimäärin 13.000 katselukertaa per video. Huomioo-lyriikkavideolla on 42.000 katselukertaa Youtubessa.