Case Warner

strateginen kumppanuus

”Bängerin kanssa työskentely on alusta asti ollut hedelmällistä. He ovat ymmärtäneet tarpeemme erittäin hyvin ja ovat ajan hermoilla. Lisäksi Bängerin tekeminen on innovatiivista, tehokasta ja inspiroivaa. Lämmin suositus!”

Aino-Kuutamo Uusitorppa
Senior Promotion & Influencer Manager
Warner Music Finland

Lähtökohdat

Warner Music Finland tarvitsi oman markkinointinsa vahvistukseksi kokonaisvaltaista näkemystä edustavan ja TikTokin alati muuttuvan toimintaympäristön hallitsevan strategisen kumppanin, joka voi palvella sekä levy-yhtiön ja sen artistien, että levy-yhtiön yritysasiakkaiden tarpeita.

ratkaisu

Bängeri suunnitteli strategian, joka vahvistaa levy-yhtiön ja sen artistien ja heidän julkaisujensa TikTok-presenssiä. Aktiivisen läsnäolon lisäksi strategian keskiössä ovat nuoret TikTok-natiivit sisällöntuottajat ja vaikuttajat, joiden osallistamisella vahvistetaan artistien näkyvyyttä sekä varmistetaan markkinoinnin kohderyhmälähtöisyys ja ajankohtaisuus.

Bängeri vastaa Warner Musicin oman strategian jalkauttamisesta käytäntöön sekä toimii TikTok-asiantuntijana Warner Musicin ja sen yritysasiakkaiden välisissä yhteistöissä.    

Tulokset

Bängerin ammattitaidon ja nuorten näkemykset yhdistävä toimintamalli on osoittautunut erinomaisen hyödylliseksi. Warner Musicin oma TikTok-tili on kasvanut syksyn 2020 aikana yli 20K seuraajalla. Yhteistyöprosessi lisää merkittävästi artistien uusien julkaisujen suosiota TikTokissa. Yhdessä nuorten kanssa luotu Stigin Kuningaskobra-tanssihaaste on kerännyt yli 5,7M näyttöä.