Making
your brand future-proof.

Suomen ensimmäinen Z-sukupolveen erikoistunut markki­nointi­toimisto.

Autamme Suomen johtavia yrityksiä huomioimaan uuden sukupolven tavalla, joka kasvattaa liiketoimintaa ja nyt eikä vasta huomenna.

Meihin luottavat

Z-sukupolvi on aikamme vaikutusvaltaisin kohderyhmä
Seuraava

1

Välillinen ostovoima

on merkittävä. Nuorten mielipiteet ohjailevat jopa 87% perheiden kulutusvalinnoista.

2

Parvikäyttäytyminen

Vaikuttajien suosittelulle ollaan alttiita, mutta ystävien esimerkki on sitäkin tärkeämpää.

3

Viraalit ilmiöt

Z-sukupolvi on verkostoitunut globaalisti ja ilmiöt leviävät somessa nopeasti ympäri maailman.

4

Trendien syntymistä

voidaan tunnistaa nuoria havainnoimalla, ennen niiden jalkautumista muihin ikäryhmiin.

Palvelut

Kohderyhmäymmärrys
ja insight

  • Kyselytutkimukset ja haastattelut
    Workshop-prosessit
    Auditoinnit ja analyysit

Kohderyhmälähtöinen suunnittelu

  • Tuote- ja palvelukehitys co-creation menetelmin
    Strategiatyö ja konseptisuunnittelu kohderyhmää osallistaen

Kohderyhmälähtöinen markkinointiviestintä

  • Kampanjat ja vaikuttajamarkkinointi
    Brandtainment -sisällöt
    Always-on -markkinointi

Nuoret toimivat neuvonantajina asiakkaillemme.

Rekrytoimme Gen Z edustajat kehittäjätiimeihin ja workshopeihin täsmähaulla, asiakaskohtaisesti.

“They don’t want to feel marketed to – they want to feel they are part of something.”

Forbes: 5 Differences Between Marketing to Millennials vs Gen Z